Monday, October 2, 2006

هر که نه گویای تو خاموش به
هر کـه نه یـاد تو فرامـوش بـه

8 Comments:

At October 03, 2006 1:58 AM, Anonymous Anonymous said...

"ما با توایم و با تو نه ایم،نیست بوالعجب/
در حلقه ای با تو و چون حلقه بر دریم"

 
At October 03, 2006 3:01 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام - عالیه - شعر پر معنی وزیباییه - امید وارم همیشه موفق وشاد باشی

 
At October 03, 2006 3:09 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
امیدوارم که هر روز موفق تر از دیروز باشی ...
دو بیت هم تقریبا در همین معنایی که گفتی برایت می نویسم
عاشق آن است که یا دیده به گل وا نکند
یا به غیر از گل روی تو تماشا نکند
شمع فیضش همه شعله ست به پروانه بگو
یا که پروا نکند یا پرخود وا نکند.
...
یا حق

 
At October 03, 2006 6:03 AM, Anonymous Anonymous said...

ياهو
اللهم عجل لوليك الفرج
هركه نه گوياي تو خاموش به
هر كه نه ياد تو فراموش به
سلام
كوتاه و زيبا....فوق العاده عالي
تصويرو نميبينم:( ولي حتما متناسبه
پايدار باشيد
التماس دعا-ياحق

 
At October 04, 2006 7:58 AM, Anonymous Anonymous said...

salam ba ba akas bashi

 
At October 04, 2006 7:16 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام امید وارم هر جای که باشی و چه تنها باشی چه با خانوادت موفق باشی
راستی خیلی به خودش زحمت نده این قدر ننویس.............!

 
At October 04, 2006 10:07 PM, Anonymous Anonymous said...

به نام خدا
مریم خانم عزیز
سلام
طاعات و عباداتت قبول حق
گمونم این وبلاگ تو با من یه دشمنی قدیمی داره شاید هم هیزم تری از من خریده و خودم خبر ندارم چون اصلا با من راه نمیاد کامنتهام رو هم قبول نمی کنه .
من بارها سعی کردم اما ...
البته بعد از اون آفی که برات گذاشتم دیگه نتونستم ان بشم تا الان . امیدوارم اقلا این یکی کامنتم ثبت بشه
..................
خیلی خوشحال شدم وقتی اون شب وبلاگت رو دیدم بهت تبریک میگم . آفرین به تو . گرچه یه خرده هم ازت دلگیر شدم آخه ... یادته که قبلا چی گفته بودی !!!؟ ولی اون فقط برا یه لحظه بود و تموم شد .
امیدوارم ( با شناختی که از روحیاتت پیدا کردم ) وبلاگ قشنگت همیشه زود به زود با مطالب خوب و ارزشمندت به روز بشه و مثل خودت و کامنتهات به دوستانت روحیه بده
به امید دیدار
ساسان

 
At October 31, 2006 5:01 PM, Anonymous Anonymous said...

با سلام مجدد خدمت دوست نهایت مهربان و عزیز واقعا مایه افتخار است که در ترتیب چنین سایت داری وقتت رو صرف می کنی و من میدونم باگذشت روز های وبلاگت داره جالب و قشنگ میشه / همیشه موفق و شاد باشی مریم /ارین

 

Post a Comment

<< Home