Thursday, October 11, 2007

خود کشته ابروی تو ام من به حقیقت
گـر کشتنی ام باز بفرمای به ابروی

15 Comments:

At October 11, 2007 3:22 PM, Anonymous Anonymous said...

حافظ از جور تو حاشا كه بگرداند روي...من از آن روز كه در بند توام آزادم

 
At October 11, 2007 8:14 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام. طاعاتتون قبول. من حافظه شعرم خیلی قوی نیست البته به جز این یکی:
روزی نگر که طوطی جانم سوی لبت
بر پسته آمد و بر شکر افتاد
راستی شما با کودکان سر و کار دارید؟

 
At October 12, 2007 9:07 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
از اینکه بار ها سرزدید و من نیامدم پوزش می طلبم.
به روزم.
در این سفر به یادتان بودم.

 
At October 12, 2007 3:57 PM, Anonymous Anonymous said...

یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خانومی
خوبی؟
چه عکس زیباییی.... واقعا هنرمندیا
ادم دلش میخواد:D
این چندتا پست اخرو خیلی وقته دیدم و خوندم اما نمیشد نظر بذارم.. نمیدونم چرا؟؟ گمونم مشکل از نت منه...
دلم واست تنگ شده... کاش میشد ببینمت..
نمیدونی چقدر کار ریخته سرم... استادای این ترممون خیلی سخت گیرن... زیاد فرصت نت و مسنجر ندارم... امیدوارم زود ببینمت
مراقب خودت باااش
واسم دعا کنیا
حق یارت

 
At October 13, 2007 10:19 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام مريم عزيزم
عيد سعيد فطر را به شما و خانواده گرامی تان تبريک عرض می کنم
اميدوارم تمام عباداتتون مقبول درگاه الهي قرار گرفته باشه و بهترين استفاده ها را در جهت نزديكي به خدا از ماه مبارك رمضان برده باشيد

ما هم براي اينكه عيد مان عيد واقعي و با معنايي باشه روح و جسممان را از هر آنچه زشتي و پليدي و دوري از معنا ميشه پاك كنيم و در جهت عشق بيشتر به معنويت و رسيدن به خدا تلاش كنيم .

ماه رمضان مرهمی بود برای دلهای خسته و بيمار ما و صدای پايش را به گوش جان شنيديم . رمضان آمد تا زمينيان را که غبار بر چهره داشتند شستسو دهد و دلهای خسته و رنجور را هر چند برای مدت کوتاهی با نجوای آسمانيش التيام بخشد اما صد ها حيف که این ماه مبارک رفت . کاش قدر بدانيم و برکات حاصل از آن را در طول سال حفظ کنيم
اميدوارم لحظه لحظه هاي زندگيتون سرشار از موفقيت و تندرستي و شادكامي باشه
ایام به کام و التماس دعا ......

 
At October 14, 2007 10:22 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
عید مبارک

 
At October 15, 2007 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

نیامده رفتی...!؟

 
At October 15, 2007 3:21 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام

 
At October 15, 2007 10:36 AM, Anonymous Anonymous said...

بگو که دلدارت منم یار وفادارت منم بگو تو راه عاشقی همیشه غمخوارت منم بگو که شیرینم تویی حالا که فرهادت منم تنها اشاره ای بکن تا دل به دریا بزنم بیا تا چشم پنجره پر بشه از نگاه تو بیا تا چشم عاشقم ببینه روی ماهتو بگو خیالت همه شب یه لحظه تنهام نذاره اگه تو مهربون باشی غم تو دلم جا نداره گفتم خریدارت منم گفتی که سخته باورش گفتم قسم به باورش گفتی بمون تا آخرش گفتم که پا به پای تو راهی می شم تو جاده ها گفتی که راه ما شده از این به بعد از هم جدا گفتم که دیوونه نشو

 
At October 15, 2007 10:37 AM, Anonymous Anonymous said...

گفتم که دیوونه نشو یه خواهش دارم بمون گفتی که دیوونه تویی آهنگ رفتن رو بخون بگو که دوست داری منو ساده و بی ریا بگو خسته ام از دو رنگیها بیا و از وفا بگو نگو که تو این زمونه عاشقی معنا نداره نگو شب جدایی ها راهی به فردا نداره بگو هنوزم دلامون میتونه مهربون باشه مثل ستاره مثل ماه چراغ آسمون باشه

 
At October 15, 2007 10:38 AM, Anonymous Anonymous said...

امام عصر اروحنا له الفداه: اگر شیعیان ما که خداوند توفیق طاعتشان دهد، در وفای به عهد و پیمانی که دارند همدل می شدند، سعادت دیدار ما از ایشان بتاخیر نیفتاده و زودتر نصیب آنان می گشت; دیداری با شناخت کامل و درست نسبت به ما، پس ما را از آنان دور نمی دارد مگر اعمالی که ما را ناخوشایند است و از ایشان نمی پذیریم

 
At October 15, 2007 8:15 PM, Anonymous Anonymous said...

سرطان...کابوس هولناک هزاره ی سوم!
همه ی ما محتاجیم به دعا...
هیچوقت نباید از روی ظاهر قضاوت کنیم!
این تواصیفی که کردید شایسته ی من نیست
شما لطف دارید...
امیدوارم خدا به دوستتون قدرتی بده تا بتونه با بیماریش مبارزه کنه
و شما هم در کنارش باشید
مطمئنن خدا خوبیهای شما رو هم خواهد دید...

 
At October 17, 2007 10:15 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
حالت خوبه؟
ممنونم که تو این مدت هنوز لای این همه صفحه وب گم گور نشدم!!!!!!!!!
هنوز هم هستم!
و
خواهم بود.
مواظب خودت باش.
چند روز بیشتر نیستم
ولی خب
آینده سریعتر از حال حرکت میکنه
فکر کنم
درست نگفتم؟؟؟؟؟؟؟

 
At October 17, 2007 10:34 PM, Anonymous Anonymous said...

salam halet khobe

 
At October 18, 2007 6:18 PM, Anonymous Anonymous said...

فاطمه ی زهرا یارت

 

Post a Comment

<< Home