Sunday, October 28, 2007

هر گل نو ز گلرخی یاد همی دهد ولی
گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو
حافظ

6 Comments:

At October 28, 2007 4:12 PM, Anonymous Anonymous said...

گل را تو به آن گویی
کز عشق معطر شد
آن گل که فقط گل بود
در حادثه پرپر شد

 
At October 29, 2007 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

عکس زیبایی گذاشتی

من این پرنده روخیلی دوستش دارم

باش یه چندوقتی دوست بودم

کلی ازش خاطره دارم

....

شعرت هم قشنگ بود

و

سلامتیت ارزوی منه

یاحق

 
At October 29, 2007 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

حرفهای شما همه از سر لطف بود و مهربانی...
من هنوز اول راه هستم و با وجود مشکلاتی که دارم(از جمله کنکور) به نوشتن ادامه میدم...
.
.
.
در ضمن از بابت لینک هم ممنون دوست من...

 
At October 30, 2007 9:36 AM, Anonymous Anonymous said...

همانند همیشه عکس زیباست و شعر نیز.
به روز هستم.

 
At October 31, 2007 4:54 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
شخصی به نام "همسفر" با این وبلاگ: http://bestfriend4you.blogfa.com/ اومده توی وبلاگ من کامنت گذاشته و توضیح داده که نمیتونه واسه شما کامنت بگذاره و از من خواسته برای شما کامنت بگذارم و از طرف اون از شما تشکر کنم...

 
At November 03, 2007 7:49 PM, Anonymous Anonymous said...

خواهش دوست من...!

 

Post a Comment

<< Home