Friday, April 6, 2007

عکس:باغ بوتانیک
واسجدی وارکعی مع الراکعین
آل عمران43

33 Comments:

At April 07, 2007 1:14 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. بعد می شوند یعرفون بسیمائهم! باید امروز هم خیلی شکر کرد بابت این که مسلمانیم و پیامبرمان رسول الله -ص- هستند. اصلا ای کاش اول عیدی ما توفیق شکرش باشد
چه جاهای قشنگی می رید،ان شاالله که باعث شاداب شدن روح و جان و دلتان باشد
التماس دعا

 
At April 07, 2007 6:54 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
ممنون از حضورت شما خوبی چه خبر عید شما هم مبارک صد سال به این سالها و ممنون از حضورت هر جا که هستی موفق باشی و سربلند.

 
At April 08, 2007 1:47 AM, Anonymous Anonymous said...

مریم جان
چند سالی که طرفداران محیط زیست اعلام کردهاند که با ماهی قرمز سفره هفت سین هم چرخه طبیعت را به هم می زنیم و هم این موجودات زیبا را از بین میبریم.
از نظرت راجع به شعرم هم خیلی ممنون که دقت کردی و همیشه مشتاق شنیدن انتقاد هستم.در آستانه بهار ما زمستان دلچسبی داشته باشید

 
At April 08, 2007 5:42 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. تنبلی روح و دل باعث می شه آدم نتونه به یاد او بنویسه. ان شاالله به یاد او باشید همین طور که او با یاد شماست و او از شما راضی باشد آنگونه که شما از او راضی هستید. التماس دعا

 
At April 08, 2007 11:08 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام مريم جون
وبلاگ خيلي جالب و زيبايي داري. اميدوارم كه هميشه موفق باشي.
راستي نظرتون درمورد تبادل لينك با من چيه؟

 
At April 09, 2007 3:52 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
سلام به انسانی آرام چون تو...
هکه چیز تو این وبلاگ از آرامش میگوید...
سلام آرامش خواهرم...
:)

 
At April 09, 2007 6:54 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام حالت خوبه ممنون از حضورت عیدت مبارک من اپ جدید داشتم.

 
At April 10, 2007 3:33 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام من ليلاي قاصدك هستم يكي از اعضاي وبلاگ گروهي خواستم قبل از شروع به همكاري با افراد و طرز تفكرشونن اشنا بشم .منتظر حضورتون در وبلاگم هستم.

 
At April 10, 2007 4:33 AM, Anonymous Anonymous said...

بچه ها من تا لینکتونو ندونم نمیتونم به شما سر بزنم..چرا آدرس وبتونو نمینویسین؟

 
At April 10, 2007 4:34 AM, Anonymous Anonymous said...

test

 
At April 10, 2007 4:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام!
از اظهار لطف ات نسبت به نوشته ام تشکر می کنم و از این جور حرف ها.
به روز کردی یه خبر بده بیاییم ببینیم چه خبره.
به قول بر و بچ یا هشت!!

 
At April 10, 2007 7:50 AM, Anonymous Anonymous said...

مانند همیشه عکس های زیبا.
از اینکه سر می زنید متشکرم.

 
At April 10, 2007 10:22 AM, Anonymous Anonymous said...

ناخودآگاه یاداین بیت افتادم:
ما سمیعیم و بصیــریم و هشیــم با شما نامحرمان ما خامشیم


.
.
.
این وبلاگ ت یه چیزی یه تو مایه های فتو هایکو؟؟
.
.
.
ناراحت نمی شی اگه دوستانه یه انتقادی کنمو بپرسم این عکسو اون آیه؟؟؟
.
.
.
راستی کامنتی که گذاشته بودی این قدر روحیه بخش بود که نتونم بی خیال وبلاگ تون بشم...
ممنون از لطف تون

 
At April 10, 2007 2:36 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
همین!!
جاری باشید
یا حق

 
At April 10, 2007 11:13 PM, Blogger **maryam said...

پيچک سر به هوا .. والا در جواب شما جز لبخند جوابي ندارم.شايد هم بي ربط بود عکس و اين آيه.اما هر جا باشي ميتوني قرآن رو زمزمه کني .چه با اين عکس چه بي اين عکس .قصد دور هم بودن بود.مابقي بهانه اي بيش نيست.گر به همه عمر خويش با تو برارم دمي حاصل عمر آن دم است باقي ايام رفت

 
At April 11, 2007 12:02 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام!
نمیدونم والا.
اگه فهمیدید به من هم بگید خوشحال می شم.
راستی اسم وبلاگتون چیه.منظورم به فارسی اگه یکی بخاد شما رو لینک کنه چی مینویسه؟
یا هشت !

 
At April 11, 2007 1:47 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
همیشه کامنتهاتون برام امید رو داره. دعا کنید برم. من هم نائب الزیاره ی شما میشم.
فردا عصر اگه خدا بخواد به روز میکنم. گفتم قبل از به روز شدن خبرتون کنم
میخوام اسمش رو هم بگذارم .... کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد
توی ذهنم یک چیزایی نوشتم
یا علی

 
At April 11, 2007 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
نظر دادم که بدانید آمدم
کوتاه نوشتم به دلیل شرایط درونی خودم
اگر ناراحت باشم از هر کسی اولین واکنشم این است که به خودش بگویم .
و در دومین مرحله فراموشش می کنم
جاری باشید
یا حق

 
At April 12, 2007 2:16 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
به روزم
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد؟
يا علي

 
At April 12, 2007 7:21 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام سركار خانم مريم
از اينكه لطف كرديد و به كلبه ي ما سر زديد و مو جب آشنايي با اين محيط زيبا شديد ممنونم
از اينكه دير براي عرض ادب خدمت رسيدم ببخشيد به حساب گرفتاري ها بگذاريد
در پناه آن باشيد كه همگان نياز به
پناهش دارند
راستي من رد پاي شما را در ولاگ حلقه نيز ديده بودم اما دسترسي نداشتم براي آمدن به اين ديار تا امروز
آنجا هم كمكمان كنيد
شاد باشيد

 
At April 12, 2007 7:25 PM, Anonymous Anonymous said...

براتون مفصل نوشتم ولي چون تو اين محيط كار نكرده بودم نمي دونم كامنتم رد شد يا نه ؟
به هر حال شاد باشيد
لبگزه

 
At April 14, 2007 12:32 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. اول از همه شرمنده اگر باعث رنجش خاطر شما شدم اما من قصد ترک به یاد او را ندارم آخه ما فقط به یاد او زنده ایم البته نه فقط در دنیای مجازی ان شاالله . این روزها نمی دونم چرا ولی نمی شد بنویسم شاید حکمتی بوده ولی خوب الآن در خدمتم. ان شاالله که ما هم به یاد او باشیم نه فقط او به یاد ما. ان شاالله از دل و در همه حال به یادش باشیم. التماس دعا

 
At April 14, 2007 3:58 PM, Anonymous Anonymous said...

مولای، فان ادرکنی الموت، قبل ظهورک ... ان یجعل لی کرة فی ظهورک و رجعة فی ایامک.

 
At April 15, 2007 12:13 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام

چرا وقتی نظر میدید لینکتون رو برام نمیذارید؟؟
نگفتید حال و هوای این دل سر به هوا خوب هست یا بد؟؟
یا علی

 
At April 15, 2007 9:03 PM, Anonymous Anonymous said...

(بنام تو اي آرام جان )

سلام و عرض ادب بر عزيز بزرگوار

حضورتون در كلبه ي حقير هميشه مايه ي دلگرميست

خداوند به شما جزاي خير عنايت نمايد



مادر ، اگر چشمهاي تو نبود ، اگر دستهاي تو نبود ، اگر آواز نرم لالايي تو نبود ، اگر لبخند تو نبود ، بند بند تنم از هم مي گسست و يک قطره شبنم هم روي گلبرگهايم نمي نشست

.........

التماس دعا ..... يا علي مدد

 
At April 16, 2007 7:24 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام مریم .انمیدوارم خوب باشی باب ...عجب نمایی جدی جدی خیلی حال کردم به زبون خودمونی ترکوندیمون . موفق و موید باشی ای ول عالیه عکست

 
At April 17, 2007 4:56 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام... ميدوني آخه من يه سري اومدم به وبلاگت ولي تو نيومدي منم گفتم مريم با اين همه بازديدكننده كه ما فقيرا رو تحويل نميگيره ولي هر چند وقتي يه سري ميزدم ولي كامنت نميذاشتم... اگه بشه ارتباط رو تداوم بديم خيلي خوب ميشه ... موفق باشي... يا علي

 
At April 18, 2007 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام بر شما خواهر گرامي
اولا سال نو و ايام مبارك
شرمنده از اينكه زودتر نتونستم بيام
خيلي عكس زيبايي بود.
موفق باشين
التماس دعاي فراوون
يازهرا

 
At April 18, 2007 7:49 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
موفق باشيد

 
At April 19, 2007 6:37 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
قابل این همه اظهار لطف نبودیم
وبلاگ با صفایی دارین
التماس دعای فرج
آخرین مسافر

 
At April 19, 2007 9:15 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام و عرض ارادت
هنوز آپ نکردی؟؟
نکنه واسه خاطر اون حرفایی یه که در مورد عکسا شنیدی؟
.
.
.
منتظر آپ کردن تم
و سر می زنم باز این جا
.
.
.
موفق و به روز باشی

 
At April 20, 2007 5:39 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام مريم خانم
بعد از چند وقت بلاخره موفق شدم بيام كامنت بگذارم اگر ميبنيد من كامنت نميگذارم بخاطر اين است كه از اكانتهايي كه من استفاده ميكنم نميشه براي شما كامنت گذاشت حتي عكسهاي وبتون هم باز نميشه الان هم دارم از منزل يكي از اقوام براتون كامنت ميگذارم خواستم از اين كه هميشه به من لطف داشتيد و به وب من سر ميزنيد تشكر كنم . البته يك ايميل هم براتون فرستاده بودم
عكسهاي وبلاگتون خيلي قشنگه يادمه يكبار ميگفتيد خودتون عكسها را ميگيريد
خواستم بپرسم اين عكس اخري هم از خودتون است؟ و مكانش كجا هست. واقغا خيلي قشنگه
ببخشيد طولاني شد باز هم از لطفتون ممنون
شاد و سلامت باشيد

 
At April 20, 2007 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام

چند وقتی نبودم یه خاطر همین بود که به ایران اسلام سر نزده بودم
وبلاگ جالبی دارید
موفق باشید
التماس دعا

 

Post a Comment

<< Home