Sunday, February 18, 2007

گر چه یاران فارغ اند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد

13 Comments:

At February 18, 2007 5:42 PM, Anonymous Anonymous said...

اوللللللللللللللللللللل
بهترین - همیشه بهترین

h2o

 
At February 18, 2007 6:32 PM, Anonymous Anonymous said...

ياحق
اللهم عجل لوليك الفرج
گرچه ياران فارغ اند از ياد من از من ايشان را هزاران ياد باد..
سلام
خيلي عالي بود....فوق العاده مناسب....
عكس باز نشد..
پايدار باشي
ياحق

 
At February 18, 2007 8:44 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
شعرت قشنگه وهمچنین عکست
امااین شعرشامل حال من که نمی شه ..می شه ...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاحق

 
At February 19, 2007 12:36 AM, Blogger mousavi said...

سایز عکست ینموره باعث شده سرعت لودش کم باشه - یکم کوچیکش کنی بیتره - - به هر حال خوشمل بود:)@};-

 
At February 19, 2007 9:18 AM, Anonymous Anonymous said...

salam maryamam

kheili khoshgel bud mese hamisheeeeeeee


bazam mese hamishe maryam barande misheeeeeeeeeeeeee



ino kheili khoob umadiii:-*


گر چه یاران فارغ اند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد



piche manam biya khanum khanumaaaaa


ghorbunet varam

eltemase doa:-x


ya ali khanum:-*

 
At February 19, 2007 2:46 PM, Anonymous Anonymous said...

مريم جان پس از مدت‌ها تازه امروز پنجره‌ات پس از 4 دقيقه بازشد.ديگر داشتم نااميد مي‌شدنم ومي‌خواستم برايت ايميل بزنم.ـ

اميدوارم باآمدن بهار خوب باشي.ـ
گيل وديلم به تمشك مي گويند:والش.
گرچه ياران فارغ‌اند از‌يادمن /ازمن ايشان راهزاران يادباد

 
At February 19, 2007 4:29 PM, Anonymous Anonymous said...

عجب آهنگي....
دكلمه اش اصلا دلگير نيست...

 
At February 19, 2007 6:16 PM, Anonymous Anonymous said...

....زندگی یاس قشنگی است که دل می بوید.



زندگی راز شگفتی است که جان می جوید.



زندگی عزم سفر کردن دل در ره معشوق است.



زندگی آبی دریاست و عشق.....


...غرق دریا شدن است.


سلام.پست هاتون واقعا دوست داشتنی و دلنشینن.کوتاه،مفید و خوندنی.
نگین هم به روزه...

 
At February 19, 2007 10:48 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
ميبينم كه دلت هوايي شده و... انشاءالله كه به زودي زود زيارت امام هشتم عليه السلام نصيبت بشه.

اگر تو فارغي از حال دوستان يارا
فراغت از تو ميسر نميشود ما را

وبلاگ رو به روز نكردم اما نواي وبلاگ رو عوض كردم

گفتم بذار اونهايي كه دلشون هوايي شده يك سري بزنند

يا علي

 
At February 20, 2007 9:57 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام.

با ياري كه من سراغ دارم؛
شايد: گر چه غافلم از ياد يار، پيوسته يادم مي كنند...

التماس دعا

 
At February 21, 2007 10:51 PM, Anonymous Anonymous said...

آفرین . زیباست . خسته نباشی
بسی بسیار جای تامل داره ...
به منم سر بزن . خوشحال میشم ببینمت .... [گل]

 
At February 21, 2007 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوب هستي؟؟ پس چرا به روز نميكني؟؟؟
حرفهايي كه نوشتي دوباره ترس رو توي وجودم انداخت براي مسافرت... آخه مشهد رو چيكار كنم؟؟؟
يا علي

به روزم

دستورالعمل اخلاقي از بزرگترين معلم

 
At March 01, 2007 8:11 AM, Anonymous Anonymous said...

CHE SHEERE ZIBAII ..

 

<< Home