Tuesday, October 31, 2006

عکس:باغ بوتانیک،آدلاید
!خدایـــا خسته ام و محتاج حمایت و یــاری ات

9 Comments:

At October 31, 2006 10:46 AM, Anonymous Anonymous said...

درود.
خوش به حالتون.می دونید از کی باید کمک خواست.

 
At November 01, 2006 4:46 PM, Anonymous Anonymous said...

- مریم گرامی چشم به راه شعرتازه ای که گفتی سروده ای هستم.چه درخت های مقاوم وسترگی. عکس از خودته.

 
At November 01, 2006 9:14 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام

خوبی

امیدوارم که خداوند کمکت کنه

موفق باشی

http://volvofh.blogfa.com

 
At November 02, 2006 2:29 AM, Anonymous Anonymous said...

- کاش من هم ماننداین درخت هامقاوم بودم واین همه درهم نمی شکستم.هربار به این جامی آیم ازموسیقی این جاآرامشی می گیرم وبه زندگی ناآرام برمی گرددم.

 
At November 02, 2006 9:26 AM, Anonymous Anonymous said...

salam,
aali bud wa ziba.mowafagh bashi.ali abdollahi.zine.blogfa.com

 
At November 03, 2006 1:43 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. خوبی؟
ممنونم که تشریف آوردید!
بابا هنرمند!


از کجا می دونی پرستوهای مهاجر مال منه؟
خب مهم نیست!
مهم اینه که به من سر زدی!



و از این لطفت بسیار سپاسگذارم!
در پناه خدا باشی!

 
At November 04, 2006 5:05 AM, Anonymous Anonymous said...

دوست من سلام

 
At November 05, 2006 12:39 AM, Blogger بنی‌آدم said...

سلام خواهر خوبم.
مي‌دونم كه كم سعادت شدم . تقصير خدمت دارم. از الطاف پر مهر شما نيز سپاسگزارم. چه درختان بلند و صبور و خستگي ناپذيري!. انشاالله هميشه همانند اين درختان سبز و با نشاط و سربلند باشيد. التماس دعا

 
At November 05, 2006 6:47 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام امیدوارم خوب باشی
خیلی وبلاگت قشنگه
انشاالله موفق باشی

 

Post a Comment

<< Home