Wednesday, December 20, 2006

***
مرا نه سر نه سامون آفریدن
پریـشونم پریـشون آفـــریدن

41 Comments:

At December 20, 2006 10:22 AM, Anonymous Anonymous said...

پریشونی هم عالم خودش رو داره! لااقل میدونی که مجسمه نیستی

 
At December 20, 2006 4:50 PM, Anonymous Anonymous said...

كشتي منو با اين سوزناك هايت مريم. موسيقي ات هم كه به اش دامن مي زند.
------------
مرا ببخش اي ميل به تاخير افتاد .خستگي سفر...

 
At December 20, 2006 6:51 PM, Anonymous Anonymous said...

چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی

 
At December 20, 2006 6:59 PM, Anonymous Anonymous said...

http://rira.ir/rira/php/?page=view&mod=classicpoems&obj=poem&id=184

 
At December 21, 2006 1:55 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوشا خوشا خوشا!!! ممنونم كه سر زديد. من از سفر برگشتم. سوغات هم آوردم. دوست داشتيد تشريف بياريد
يا علي

 
At December 21, 2006 5:23 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام مریم جان
انتخاب شعرت عالی بود
من شعرهای باباطاهر روخیلی دوست دارم
دستت دردنکنه
ویه چیزدیگه عکست هم حرف نداشت
خوش باشی عزیز
یاحق

 
At December 21, 2006 8:17 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی؟
چرا خودت نمینویسی؟...از خودت دلت علاقه ات بنویس...
التماس دعا

 
At December 21, 2006 11:09 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
به یاد آشنایی افتادم...می گفت آوارگی کوه و بیابانم آرزوست...شهید شد
التماس دعا

 
At December 22, 2006 4:37 PM, Anonymous Anonymous said...

مریم جان دلت هم شانه می خواهد.موی پریشان را دیدی با شانه چه به راه می اید.برای دل هم شانه ای هست که از پریشانی به در آید.

 
At December 22, 2006 6:01 PM, Anonymous Anonymous said...

salam va dorood
Javaabi dar paasokh beh soaaletaan dar morede setar/piano ferestaadam ammaa bargasht khord (addresse e-mailee keh daadeh boodid sahih nabood).

 
At December 22, 2006 6:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Amir Hossein Sam

 
At December 23, 2006 3:59 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. از این محبت و لطف شما ممنون و شرمنده هستم. بالاخره جنجال بین دل و عقل من هم به خیر و خوشی و رضایت طرفین! به پایان رسید و وبلاگم به نام وبلاگ شما زیبا شد. باز هم از این تاخییر عذر خواهی می کنم؛ ان شاالله که حلالم کنید. همچنان خریدار نوای وبلاگتان هستم. التماس دعا

 
At December 23, 2006 6:32 PM, Anonymous Anonymous said...

در این درگه از آن روز ازل هم --- مرا با سوز هجران آفریدند

یا علی

 
At December 24, 2006 2:55 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
آرزو ميكنم كه هيج وقت پريشون نباشي و هميشه با آرامش زندگي كني چون ميدونم ياد خدا رو هيچ وقت از دلت بيرون نميكني . خوشحال شدم آپ كردي موفق باشي.

 
At December 24, 2006 4:11 AM, Anonymous Anonymous said...

درود
پریشانی از صفاتی نسیت که با خلق انسان به وجود باید. بهتر بگم انتسابی نیست.
اما هستند عوامل فطری در انسان که موجبات پریشانی ، شوریدگی و حیرانی رو فراهم می کنند.
برای نمونه یکی از مراحل عرفان، همین حیرانی است که از فطرت خدا جویی - حق طلبی - در انسان سر چشمه می کیرد.

 
At December 24, 2006 3:42 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
ی بار دیگه بیا بخون
ببین یاد نامردی مردم کوفه نمی افتی
ببین تو دلت ی ندایی زمزمه نمیشه
کوفه نیا حسین جان
کوفه وفا ندارد
؟؟؟

دعا بفرمایید ها
یا علی

 
At December 26, 2006 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
می خواستم بگم پریشانی هم عالمی دارد که دیدم یکی قبل از من گفته!
پس من دیگه هیچی نمی گم ..
موسیقی وبلاگتون خیلی به من مزه داده ...
موفق و موید باشید
برادر کوچک شما : امیر

 
At December 26, 2006 1:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Yaadam raft begooyam lotfan e-maili befrestid ta barayetan ghat'eh-ye Setar va Piano ra keh az an porsideh boodid befrestam.

ba mehr
amir_h_sam@hotmail.com
www.sam.malakut.org

 
At December 26, 2006 6:45 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی مریم جان

پریـشون آفـــریدن
چه معنایی پشتشه!!!

سلامت باشی.

 
At December 26, 2006 8:21 AM, Anonymous Anonymous said...

ياحق
اللهم عجل لوليك الفرج
مريم عزيزم سلام
خوبي؟
انشاالله كه سلامت و سرزنده و شادابي
روز ميلادتو تبريك ميگم و بهترينها رو برات ارزو ميكنم
هميشه شاد و سلامت باشي
التماس دعاااا-حق يارت

 
At December 26, 2006 6:12 PM, Anonymous Anonymous said...

تولدت مبــــــــــــــــــارک

 
At December 26, 2006 6:44 PM, Anonymous Anonymous said...

salam va dorood
In e-mail (sanaabiy@yahoo.com) kaar nemikonad!!

 
At December 27, 2006 2:31 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
حیب بپر تو جوب ...! من چه می دونم خارجی ها اینجوری می خونن دیگه!
خلاصه مبارکه .. کیک کجاست؟
زود باش تا داد و بیداد نکردم ها!
یا حق

 
At December 27, 2006 5:35 AM, Anonymous Anonymous said...

تولدت مبارك .
چندمين زمستان است كه مي بيني مريم؟

 
At December 27, 2006 6:24 PM, Anonymous Anonymous said...

و ما همچنان دوره میکنیم

شب را

و روز را

هنوز را .
خوبی مریم جان.

 
At December 27, 2006 8:01 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست من
ممنون از اینکه اومدی و انشالله که با دعای خیر حاج حمید هر چه زودتر از اون راه دور زیارت کربلا نصیب شما هم بشه.
التماس دعا
یا حق

 
At December 27, 2006 11:59 PM, Anonymous Anonymous said...

مريم جان چه جور همه مي دونند تولدته من نمي دونم . حلا چندم دي زادروزت است ؟
همه ساليان در پيش رو خوش باشي و اميدوار.ـ
دوست داري به بازي دعوت بشي . ـ من از بازي كنار كشيدم.ـ

 
At December 28, 2006 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

به نام حضرت دوست

تولدتون مبارک


در پناه حضرت دوست

 
At December 28, 2006 1:05 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
مریم جان اومدم بگم آدرس من عوض شده
siavashr.blogfa.com
لطفا در قسمت لینک آدرسو تغییر بده
در ضمن حواسم هستا دیگه به من سر نمیزنی.

 
At December 28, 2006 5:13 AM, Anonymous Anonymous said...

مريم جان تولدت مبارک.

 
At December 28, 2006 6:22 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. راستي چقدر زيبا است پريشاني. چه نعمت‌هايي در اين پريشاني نهفته است. و چقدر لذت بخش است اين پريشاني. روز عرفه به ياد ما هم باشيد. ما هم به روي چشم. التماس دعا

 
At December 28, 2006 7:49 AM, Anonymous Anonymous said...

maryam

 
At December 28, 2006 8:06 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
سزار يكي از رزمنده هاي شيميايي جبهه و جنگه. اگه به وبلاگش مراجعه كني و آرشيو آذرماه 84 وبلاگش رو بخوني متوجه ميشي كه موضوع چيه.
www.sezar1.blogfa.com

 
At December 28, 2006 8:56 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام

 
At December 28, 2006 9:04 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام مريم خانم
واقعا وب زيبايي داريد حرف نداره .
خيلي خوشحالم كرديد به من سر زديد از لطفتون ممنون
راجع به اون متن بايد عرض كنم راستش از يك كليپ ديدم و چون خيلي براي خودم تاثير گزار بود تايپش كردم.دوست داشتيد لينك كليپ را داخل وب گذاشتم ميتونيد ببينيد

 
At December 29, 2006 7:09 AM, Anonymous Anonymous said...

hi
mrs maryam
dige tahvil nemigirin?

 
At December 29, 2006 11:37 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خب اول بگم كه خودت ميدوني اگه كامنت نميذارم دليل بر اين نيست كه نميامو سر نميزنم

اينا به سامي هم بگو تو را خدا
بعدشم ميگم اين آهنگ وبلگت كجاست پس چرا نميشنومش
اومدم گوش بدم ضد حال خوردم
بقول آقا محمد حسين
نواي دلنواز وبلاگتان را خريدارم
ولي خب نيستش چرا
؟
؟

 
At December 30, 2006 1:36 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
يا لطيف باز هم لطفي من نگاهي دگرم كن

 
At December 30, 2006 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

حتا خانم هيلا مي دونه اين روزها زادروز توست ولي من نمي دونستم.
يه شاخه گل براي تو.
همه جا را گشتم پي پست الكترونيك ات وپيدا نكردم.
ودر ضمن اين شعر انتخابي ات اصلا با تولدت جور نمي آد.

 
At December 30, 2006 4:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
مریم خانوم
تشریف بیارین
مطلب جدیدی نوشتم.
نکنه ناراحتی از دست ما.
نیستی.
شاید هم اینروزا گرفتاری.
در هر حال منتظر نظر مهم تو هستم.

 
At January 01, 2007 9:04 AM, Anonymous Anonymous said...

مریم جان سلام
نمی دونم اینا از کجا فهمیدن تولدت بوده که بهت بتریک گفته ن . لابد خودت بهشون گفتی .خیلی ازت دلگیر شدم . خیلییییی !!!
من اینقدر غریبه بودم !!!؟؟ که نباید بدونم تولدته ؟
دست شما درد نکنه
ولی با اینهمه تولدت مبارک. امیدوارم سالهای طولانی شاد وسلامت زندگی کنی و خوشبخت باشی

 

Post a Comment

<< Home